Bekijk hoe hoog onze Kortingen >> zijn.
Vanwege de specifieke aard van onze producten, voornamelijk lampen, versturen we ze uitsluitend via koeriersdiensten. We hechten er veel waarde aan dat elk product in perfecte staat bij onze klanten aankomt, daarom besteden we veel aandacht aan het verpakkingsproces en zorgen ervoor dat ze goed beschermd zijn tegen mogelijke schade tijdens het transport.
Ons bedrijf is volledig toegewijd aan klanttevredenheid. Daarom, als ondanks onze zorgvuldigheid een product tijdens het transport beschadigd raakt, zijn we bereid onmiddellijk de nodige stappen te ondernemen om dit probleem op te lossen. We vereisen geen verificatie van het pakket bij de koerier om het proces voor het melden van schade te vergemakkelijken.
De klant heeft 2 dagen vanaf het moment van levering om eventuele schade of problemen met de bestelling te melden. Na ontvangst van een dergelijke melding ondernemen we een van de twee opties:
Ons doel is om volledige klanttevredenheid te garanderen en eventuele problemen met betrekking tot schade aan producten tijdens het transport snel op te lossen.
We accepteren meldingen van schade via het beschikbare formulier hier.